Rower

Wszystko o rowerach

Rowery Trasy

Zdrowa jazda na rowerze

Jest ważny dla rowerzystów lub każdego sportowca, chociaż niektóre z tych punktów są bardziej specyficzne dla jazdy na rowerze. Ale nie ma znaczenia, czy jeździsz na rowerze, na rowerze górskim, czy wykonujesz inne czynności, aby podnieść swój ton, a następnie zrezygnować z niego na rowerze.

Dieta

Oprzyj swoją dietę na owocach i warzywach. Oczywiście potrzebujesz innych rodzajów pożywienia, zwłaszcza białka, ale podstawą zdrowej diety powinny być owoce i warzywa. Jeśli białko jest wtedy roślinne, tym lepiej. Oczywiście nie nękaj się odchudzaniem, ale chodzi o zdrowe odżywianie. Ponieważ utrata wagi nie jest oznaką zdrowia ani wydajności. Spożywaj dużo błonnika , poprawisz tranzyt jelitowy i ewentualne problemy w głównym obszarze wsparcia rowerzysty, pośladkach, problemach z ekstazą czy obrzękiem żylnym.

Nawodnienie

Nawodnienie to podstawa. Aby wyeliminować toksyny, lepiej trawić i poprawić ciśnienie krwi, niezbędne jest nawodnienie. Zwykle zaleca się około 2 litrów wody dziennie (tak, wody), ale jeśli jest to dzień rowerowy, zwykle jest to podwójna. Pij wodę, nawet nie będąc zbyt spragnionym. I oczywiście bez alkoholu ani słodkich napojów.

Jedz często

Na koniec, jeśli chodzi o jedzenie, radzimy rozważyć przyspieszenie posiłków o 5 posiłków dziennie. Przede wszystkim zjedz śniadanie i kolację wcześnie, poprawisz wczesne trawienie, lepiej wyśpisz się i poczujesz się lepiej, zwłaszcza jeśli trenujesz rano.

Ponadto

Wszystko to o twoim zdrowiu żywieniowym. Twoje zdrowie fizyczne jest również ważne i chociaż zagłębiliśmy się w inne artykuły na temat zdrowia na rowerze, prawie wszystko możemy podsumować w dwóch notatkach

Staraj się właściwie odpoczywać . Nie siedź do późna. A przede wszystkim nie negocjuj mniej niż 7 godzin snu dziennie. W świecie kolarstwa odpoczynek jest fundamentalną częścią każdego wzorca treningowego. To kolejna część twojego planowania, aby uzyskać formę. Więc odpocznij i wejdź w zdrową rutynę odpoczynku.

Jeśli Twoje roszczenia nie dotyczą zawodowców w kolarstwie, radzimy również nie ograniczać uprawiania sportu do mniej niż 3 razy w tygodniu. Lepiej pojechać 3 razy w tygodniu po 40 kilometrów na rowerze lub rowerze górskim, a nawet innym sportem, niż zrobić to jednego dnia i zrobić 120 kilometrów. W kolarstwie sumy są nic nie warte. Liczy się tylko stałość, średnia.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *